Őszi portya Nagymaroson

Az idei őszi portyán Nagymarosra és környékére látogattunk el. Vonattal utaztunk a városba, ami felhőtlen hangulatú volt. Ott egy rövidebb séta után elérkeztünk a szállásunkra, ami a helyi általános iskola volt. Itt gyorsan berendezkedtünk majd tízóraiztunk.

Szép lassan útnak is indultunk az első napi sétánkra. A túra első szakaszán mellénk szegődött egy kutya, amit sok vicces névvel illetünk.

Ebédre a Remete-barlangnál kerítettünk sort. A túra a vége előtt megálltunk egy tisztáson. A csapat egyik fele ott maradt játszani, a másik fele pedig felment a közeli kilátóba. A szállásra visszaérve vacsoráztunk, majd játszottunk közösen. Mikor már mindenki elfáradt, nyugovóra tértünk.

Reggel kelés után szinte egyből útnak is indultunk. Az elején egy nehezebb piros szakaszon haladtunk, majd később rátértünk a zöld turista útra.

Az ebédet egy tisztáson ejtettük meg, ahol kiderült, hogy egyik vándor társunk finom grillázst hozott magával, ami még inkább javított a hangulaton.

Ezután már csak egy nagyobbacska dombocska várt ránk, és utána már csak kellemes lankás terepen haladtunk. A vége felé találkoztunk egy másik cserkészcsapattal, akiket csatakiáltással köszöntöttünk. Mielőtt még a városba értünk volna megálltunk egy tisztáson egy kicsit kikapcsolódni, egy kicsit játszani.

A szálláson már csak a cuccainkat pakoltuk össze és kitakarítottunk magunk után. Nagymarost elhagyva csináltunk pár képet a parton, majd elindultunk hazafelé a vonattal.

Biró Csongor
őrsvezető

0% spam, 100% cserkészet!