Negyedik téli cserkésztábor

Idén is megszervezte csapatunk a téli cserkésztábort kósza és vándor korosztályú cserkészei számára. Február 4-én, csütörtökön reggel indultunk útnak Kecskemétről, az úti cél Nagybörzsöny volt. Vonattal és busszal is utaztunk, de a szállásunkra gyalog jutottunk el. Megérkeztünk, kipakoltunk, s elhelyezkedtünk. A táborszervezők érdekes programokkal készültek. Nekik köszönhetően már a nap, délután rajprogram várt ránk, este egy kvízben mértük össze a tudásunkat. Vacsoráztunk, őrsit tartottunk, majd mindenki nyugovóra tért.

Pénteken túrázni mentünk, csodálatos völgyeket, hegyeket láthattunk. Ám a túra nem a szokásos módon történt... Ugyanis a kószák úgy vélték, hogy ők külön utakon akarnak járni. Így akaratlanul is balra fordultak, nem jobbra, s vártak egy röpke órát, míg megtudták, merre van a helyes útvonal. A túrát csendespihenő követte. Kipihenten benti játékkal folytattuk a napot. Este, a tábortűz után egy különleges szélgenerátor elkészítését kaptuk feladatként. De ez nem sikerült a 3 szabotőr ügyes munkája miatt.

A harmadik napon sokat játszottunk kint, például amerikai fociztunk. Ebéd előtt pedig fotózkodtunk. Kicsit pihentünk, s ezután egy úgynevezett Open Space nevű programon vehettünk részt, ez nagyon jó beszélgetéseket szült. A teaház alatt beszélgettünk, társasoztunk, sokat nevettünk.

Másnap, már utolsó napon mindenki összepakolt, s egy közös áhítaton hálát adtunk mindenért. Kipakoltunk az udvarra, megebédeltünk a szabad ég alatt. Maradt egy kis idő a játékra. Ekkor kecskézéssel, valamint "bárányok és a farkasozással" töltöttük az időt. Lassan útnak indultunk haza. Budapesten várnunk kellett egy órát, így mindenki kapott egy kis szabadidőt. Vasárnap este kb. fél 7-kor szálltunk le Kecskeméten, majd "Jó munkát!" kívánva, sok kalanddal magunk mögött búcsúztunk el egymástol.

Takaró Milán

0% spam, 100% cserkészet!