Tábori hírmondó 2014.

Az eddigi évek nagy sikereire való tekintettel idén is készítünk tábori hírmondót (alias táborblogot). A lényeg, hogy naponta 1-2 alkalommal rövid bejegyzések olvashatóak a nap történéseiről, élményeinkről, tudnivalókról (például a hazaérkezésről). Innen kiderül, ha épp eltévedtünk a túrán és nem találjuk a helyes utat, vagy ha úsznak a sátrak a sok eső miatt. :)

Ajánljuk mindenkinek, főleg szülőknek és otthon maradt cserkészeinknek. Ezzel is próbálunk könnyíteni vezetőink terhein, hogy a szülőknek ne kelljen állandóan hívogatni őket a tábor ideje alatt.

• Kiscserkésztábor: 2014. június 26-29.
  • Előtábor: 2014. július 5-10.
  • Csapattábor: 2014. július 11-20.

2014.07.20. 17:07:43 (fontos!) (cserkésztábor)
A busz fél 5-kor elindult. Az idősebbekre (kószákra) az érkezés utáni pakolásnál is számítunk.

2014.07.20. 17:05:45 (cserkésztábor)
Sikeresen megszabadultunk a sárkánytól. Este a viking falu kenyérsütéssel, mézsörrel, egyéb finomságokkal késő estig ünnepelt.

2014.07.18. 9:53:14 (cserkésztábor)
Tegnap túráztunk, még a strandra is eljutottunk. Akkor fürödtünk, amikor jól esett. :) Többen az erdőben bivakoltak az este, és ma a táborban is később volt ébresztő, hogy kipihenhessük az előző napok fáradalmait.

2014.07.17. 7:15:12 (cserkésztábor)
Tegnap látogatók jöttek a táborba Szabó Gábor esperes úr és felesége személyében, néhány helyen be is segítettek az őrsi ebéd elkészítésébe. Volt mindenféle pimpere, mi szem-szájnak ingere - többek között chilis bab, pörkölt, görög saláta, rablóhús, puding, sárkányfröccs, paprikás krumpli stb. Délután elkapott minket egy jégeső, de sérülés nem történt. Utána már a nap is sütött, az esti tábortűz köré pedig kísérteties köd szállt.

2014.07.14. 16:58:21 (cserkésztábor)
Tegnap este újabb nagy zuhé kapott el bennünket. Sok minden elázott, de ma már szikrázó napsütés van, így minden száraz.

2014.07.12. 12:44:19 (cserkésztábor)
Süt a nap, szárítjuk a maradék nedves holminkat. A cserkész korosztály túrázik egyet Tardosra, az idősebbek pedig kreatív feladatokat oldanak meg a táborban. A vikingek nem tudják még, hogy este a sárkány is színre lép.

2014.07.11. 21:10:09 (cserkésztábor)
Mindenki szerencsésen megérkezett. Esett az eső, de a sátrak már állnak. A térerő továbbra is elég ritkás, ez sajnos a hírmondó gyakoriságán is meglátszik.

2014.07.10. 2:56:34 (előtábor)
Éjjeli beszerzés, Tesco, Kecskemét.

2014.07.09. 8:09:10 (előtábor)
Egész este esett az eső. A tábor még békésen szunyókál, a beszerzés viszont már visszafele tart a friss reggelivel. Tegnap pihenőnap volt, esett picit az eső, fodrászkodtunk, rakétáztunk stb.

2014.07.07. 16:52:51 (előtábor)
Minden oké, haladunk az építményekkel. Megjöttek az új sátraink is. Az ócsai altábor is épül-szépül, de azért lesz még a cserkészeknek is elég dolga. Térerőt a tábor csak nyomokban tartalmaz, de ez inkább segíti, mint akadályozza az életünket.

2014.07.05. 18:32:39 (előtábor)
Szerencsésen megérkeztünk, elég ritka a térerő...

2014.06.29. 15:38:49 (fontos!) (kiscserkésztábor)
Elindultunk hazafelé, 5-10 perccel 16 óra előtt érkezünk meg.

2014.06.29. 13:58:27 (kiscserkésztábor)
Ma még csatáztunk egyet-kettőt, lefotóztuk a legénységet, majd Drake kapitány szélnek eresztette a társaságot. Hajózunk hazafelé.

2014.06.29. 0:02:46 (kiscserkésztábor)
Miután visszaértünk, vízi csatát szimuláltunk, hogy leöblítsük magunkról az út porát. Az este diavetítéssel indult, utána pedig Disney, Andersen és Grimm kavalkádjában kellett eligazodni és kideríteni, hogy melyik szereplő honnan is jött.

2014.06.28. 15:29:02 (kiscserkésztábor)
Drake kapitány régi barátja segítséget kért egy fontos ügyben, így a flotta vízre szállt. A hajók kapitányai nagyon dicsérték az új matrózokat, mindenféle nehézségben (pl. kincskeresés) kiválóan megállták a helyüket. Lassan leeresztik a vasmacskát és kikötnek.

2014.06.27. 23:53:39 (kiscserkésztábor)
A hajósinasok bemutatták, hogy milyen nagyszerűen tudnak fedélzetet mosni, csomózási tudományukat is megcsodálhattuk. A hajózási alapszabályokat mind ismerik, jól használják a navigációs rendszert, így Drake kapitány elégedetten ült le a legénységével vacsorázni. Az este folyamán a hajósinasok előléptek matrózokká és az öt hajó flottává egyesült.

2014.06.27. 14:35:19 (kiscserkésztábor)
Délelőtt az idősebb kalózok megmutatták a kalóztudományukat. Növesztettünk szakállat, valamint őrsi kishajókat és egy nagy közös hajót is építettünk. Az ebéd paradicsomleves és sajtos tészta volt. Épp mesét hallgatunk, majd kezdődik a próba, ahol igazi matrózokká válhatunk.

2014.06.26. 19:56:17 (kiscserkésztábor)
Időutazással találkoztak a gyerekek Drake kapitánnyal, aki elvesztette a hajóját és legénységét. Biztonságos helyre vitte őket és elkezdték az új hajókat építeni. Közben kalóztáncot és kalóznótákat tanultak. Ettek vacsorára tengeri virslit, ittak rá egy kis citromos-cukros rumot. A szél elállt, nem tépi a zászlókat, épp tábortűzhöz készülődünk.

2014.06.26. 10:37:39 (kiscserkésztábor)
A busz szerencsésen megérkezett. Leszálláskor két kalózzal találkoztak a résztvevők, már úton is vannak a kalóztanya felé.

0% spam, 100% cserkészet!