Tábori hírmondó 2009.

Az érdeklődők a nyári tábor ideje alatt folyamatosan, egy-egy rövid bejegyzés formájában értesülhetnek a helyszínen történt fontosabb eseményekről. Szól a szülőknek és a rokonoknak, az otthon maradt csapattársainknak, vagy bárkinek, aki kíváncsi, hogy épp mi van velünk.

2009.07.13. 16:18:04 (fontos!)
A busz most (negyed 5-kor) indult el, valószínűleg este háromnegyed 8-kor érkezik a színház elé. Információért Telekes Tamás hívható.

2009.07.13. 14:03:41
A tábort lebontottuk, sátrainkat megszárítottuk. A GH kellékeit és a csapat többi cuccát most viszi ki a kisbusz a teherautóhoz. Nemsokára utolsó zászlólevonás, majd elindulunk a busszal hazafelé.

2009.07.12. 23:02:35
Istentisztelet után a táborban elkezdődött a már hagyománnyá vált vásár. Van jósda, masszázs, bogárpóker, lottó, kókuszgolyó és mindenféle pimpere, mi szem-szájnak ingere. Tűz melletti gitározással zárjuk a utolsó közös estét.

2009.07.12. 16:19:31
Ragyogó napsütés van. Megvívtuk az utolsó csatáinkat, de Görgey nagy bánatára Világosnál letettük a fegyvert. Most épp Nagyvázsonyba megyünk az 5-kor kezdődő istentiszteletre.

2009.07.12. 0:06:27
Sikerült teljesíteni a napi feladatot, bevettük Buda várát, azaz megfürödtünk a Balatonban. Pihentünk a parton, strandfociztunk. Este a tábortűznél az újoncok fogadalmat tettek.

2009.07.11. 13:02:27
Budavár bevételére indultunk Balatonakali felé. Az út felénél járunk, Mencshelyen ebélünk abból, amit a hadtáp kiosztott a hadtesteknek. Kelemes, napos-felhős időnk van.

2009.07.10. 21:43:15
Délután a katonák bebizonyíthatták, hogy nem újoncok többé. Az eső "kellemes" 13 fokra hűtötte a levegőt, de egy sátor sem ázott be.

2009.07.10. 15:32:07
Nagyvázsonyban a fiúk a kovácsmesterséggel, a lányok pedig a kenyérlángos-sütés rejtelmeivel ismerkedtek. Mindezt akkor, mikor jòl esett. Ugyanis eddig egész nap esett az eső. Bár jòl megáztunk, a meleg tea és a lencsefőzelék, ami a táborban várt minket, visszaadta energiánkat.

2009.07.09. 23:36:27
Élveztük a napsütéses délutánt, hadijátékkal égettük a kalóriákat. Ennek következtében 17 kiló kenyér fogyott el a főtt étel mellett. Íjászkodtunk is.

2009.07.09. 14:45:06
Hajnalban és reggel csöpögött az eső, jönnek-mennek a felhők. A túrát elhasztottuk szombatra. Délelőtt a hadtestek gyakorlatoztak, métáztak. Az utánpótlás útvonala még mindig csak gyalog járható.

2009.07.08. 21:24:56
A cserkészeinkből verbuválódott építőbrigád hosszas és gyötrelmes munkával használhatóvá tett egy másik földutat, amelyen a kisbuszunk kijutott az országútra, hogy kiscserkészeink csomagjait kivigye a buszhoz. Délután, immár megfogyatkozott létszámmal bővítettük a cserkésztudásunkat. A GH nagyon hiányolja Anikó néni segítő kezeit. A mai vacsorán őrsönként szalonnát és krumplit sütöttünk. Egy igen hűvös éjszaka elé nézünk.

2009.07.08. 16:38:44 (fontos!)
A kiscserkészek 16:00-kor elindultak, 4 órás az út, kb. este 8-ra érkeznek Kecskemétre.

2009.07.08. 11:49:11
Hajnalban esett, de a sátrak állják a sarat, beázás még nem volt. A kiscserkészek összepakoltak, már a sátraik sem állnak. Most métázunk, bő óra múlva érkezik értük a busz.

2009.07.08. 0:02:04
Mai aranyköpés: Kiscserkész: Ugye nem gyalog túrázunk? Őrsvezető: Miért, hogyan szeretnél? Kiscserkész: Busszal!

2009.07.07. 23:28:55
Fagyiztunk egyet, majd visszamentünk a táborba. Út közben megnéztük a Pálos kolostor romjait. Mint megtudtuk, közben az ÁNTSZ ellenőrzést tartott, mindent rendben talált. A kicsik kardoztak, a nagyok fociztak, a vezetők pedig vízért szaladgáltak. :) Megettük a napközben készült paprikáskrumplit. A mai tábortűz elején a kiscserkészek egy meseerdőben vettek részt, kaptunk előtte egy rövid záport. 4 kiscserkész ígéretett tett. A Hold nagyon szépen világítja meg a felhőfoszlányokat...

2009.07.07. 14:29:20
Épp a nagyvázsonyi Kinizsi-várban ebédelünk. Reggel begyalogoltunk a faluba, megnéztünk egy izgalmas várjáték-bemutatót, ahol még Béla bácsi is párra talált. :) A panoptikum és a vármúzeum után megtekintettük a néprajzi múzeumot is. Most következik a Postamúzeum. Süt a Nap, eső ma még nem esett.

2009.07.06. 18:52:19
A délután vizesen telt. Előbb a nagyok, utána a kiscserkészek vízicsatáztak (Pákozdi csata, szerencsére megnyertük). Majd tisztálkodás, amit egy rövid zápor is elősegített. Égzengés közben készülünk a tábortűzre, eső nem esik.

2009.07.06. 12:33:24
Tegnap este a tábortűznél Kossuth Lajos vezetésével megalakult az Országos Honvédelmi Bizottmány, és hazánk védelmében felállítottuk a kecskeméti hadtesteket. Ma délelőtt tovább építettük a tábort. Az ebéd már a kondérban rotyog. Ég a napmelegtől kopár szík sarja, tikkadt cserkészek építkeznek rajta. (Gy.k. hőség van)

2009.07.05. 20:11:23
Dél körül a csapat többi része is megérkezett. Ebédeltünk a forrásnál, majd hozzáfogtunk a tábor felépítéséhez (sátrak, GH, közösségi sátrak, stb.) Volt egy rövid záporunk, beázás nem volt, de megadta a lökést a sátrak befejezéséhez. Most, a vacsora közben csodáljuk a tiszta naplementében fürdőző távoli tv-tornyokat.

2009.07.04. 20:12:47
Sok a szúnyog és a kullancs. Mivel a helyünkön még táboroznak, szétpakolási lehetőségeink meglehetősen korlátozottak. :) Így a holnap érkezőknek is marad elég munka.

2009.07.04. 15:46:36
Az előtàbor szerencsésen megérkezett. Több, mint 4 òra alatt sikerült a tàborhelyig becuccolni, mert bár tűz a Nap és nagyon meleg van, a befele vezető út annyira saras, hogy a teherautó nem tudott átmenni. Most pihi, nemsokára nekifogunk a sátorállításnak.

0% spam, 100% cserkészet!